مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-17فرهنگي

تجلیل از 700 برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: بیش از 700 نفر در بخش های مختلف یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که با حضور بخش از اعضای کتابخانه های عمومی و مسؤولان ارشد استان برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته نیز به لطف الهی و عنایت حضرت رضا(ع)، توفیق پیدا کردیم یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را در دارالمومنین همدان برگزار کنیم.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی که هر سال به برکت حضرت ثامن الائمه(ع) برگزار می شود، مهمترین رویداد کتابخوانی در کشور محسوب می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان تصریح کرد: هر سال تکرار این اتفاق، رویداد خجسته ای است که در سپهر فرهنگی و دینی ایران می درخشد و مردم به عشق و ارادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در آن شرکت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه کتاب، امین کلام خدا و پیام مردان الهی است که همواره این گنجینه بزرگ معنوی را برای بشریت نگاه داشته است ادامه داد: همین مسأله باعث شده بزرگترین رویداد فرهنگی و کتابخوانی مزین به نام امام رضا(ع) هر سال با قوت بیشتری برگزار شد و در این میان همدان همچون نگینی ارزشمند در این رویداد بزرگ بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 700 برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

تجلیل از 700 برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان