مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-17اقتصادي

تشکیل کارگروه های تخصصی سازمان ثبت و سازمان بورس و اوراق بهادار


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: به زودی تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار منعقد می شود.

- ، حسن بابایی در نشست مشترکی که با حضور مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با محوریت شرکت های دانش بنیان برگزار شد، بر تسهیل در ارتباطات الکترونیکی سازمان بورس و اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری تاکید کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تشکیل کارگروه های مشترک فناوری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار را برای دستیابی به نقاط مشترک در راستای انعقاد تفاهم نامه ضروری دانست و گفت: حذف استعلامات سنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان باعث افزایش اطمینان در صحت فرآیند پاسخگویی به مردم می شود.

در ادامه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر ضرورت تسریع در ثبت تغییر و تحولات نهادهای مالی و ثبت افزایش سرمایه سهامداران گفت: با تسریع در این امور شاهد کاهش تبعات مالی برای صاحبان شرکت ها هستیم.

اقبال معاون امور اسناد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در بازه زمانی معین بیش از 200 هزار استعلام به صورت سنتی از حوزه بورس و اوراق بهادار به سازمان واصل شده است، عنوان کرد: با فراهم شدن زیرساخت های لازم در جهت الکترونیکی کردن این استعلامات کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های تخصصی سازمان ثبت و سازمان بورس و اوراق بهادار

تشکیل کارگروه های تخصصی سازمان ثبت و سازمان بورس و اوراق بهادار