مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-17فرهنگي

شرکت بیش از 36 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی همدان


در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بیش از 36 هزار نفر شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در استان اظهار کرد: این جشنواره به نام امام رضا(ع) و برای تشویق رده های مختلف سنی به کتاب و کتابخوانی برنامه ریزی شده و باید به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه تعمیق یابد.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه یک روزه و یک ساله انجام نمی شود افزود: نمی توان یک نهال گرانبها، ارزشمند و ذی قیمت را به سادگی در نهان و نهاد افراد  کاشت بلکه این اتفاق نیاز به کار و فرهنگسازی دارد.

استاندار همدان تصریح کرد: بهترین زمان و موقعیت برای تعمیق فرهنگ مطالعه در دوره پیش دبستانی و مهد کودک است که باید در این سنین افراد با کتاب و کتابخوانی آشنا شوند و بهترین نقش را در این میان معلمان در دوران ابتدایی برای فرهنگسازی ایفا کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز به جای کتاب و کتابخوانی تمایل افراد به فضای مجازی افزایش یافته و این اتفاق نه به شکل مادی بلکه به شکل اعتیاد غیر قابل باور به شبکه اجتماعی شکل گرفته؛ به طوری که رده های مختلف سنی ساعت ها  در این فضای مجازی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 36 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی همدان

شرکت بیش از 36 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی همدان