مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-17سياسي

گزارش جامع رییس دیوان محاسبات کشور به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس


رییس و دادستان دیوان محاسبات و سایر مقامات این نهاد نظارتی با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گزارش جامعی از عملکرد خود در سال 1400 را ارائه کردند و برنامه های مدنظر در سال جاری را به اطلاع نمایندگان عضو این کمیسیون رساندند.

- رییس و دادستان دیوان محاسبات و سایر مقامات این نهاد نظارتی با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گزارش جامعی از عملکرد خود در سال 1400 را ارائه کردند و برنامه های مدنظر در سال جاری را به اطلاع نمایندگان عضو این کمیسیون رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش به همراه علی کامیار دادستان دیوان محاسبات و سایر مقامات این نهاد نظارتی با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گزارش جامعی از عملکرد خود در سال 1400 را ارائه کردند و برنامه های مدنظر در سال جاری را به اطلاع نمایندگان عضو این کمیسیون رساندند.

رییس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به سند راهبردی پنج ساله که در ابتدای مسئولیت خود منتشر کرد، اقدامات دیوان مبتنی بر تحقق اهداف این سند دانست.

بذرپاش از حسابرسی عملکرد به عنوان یکی از سمت گیری های تحولی دیوان محاسبات در دوره فعلی یاد کرد و گفت: علیرغم خلاءهای قانونی و مشکلاتی که در این راه وجود دارد، طی سال 1400 تعداد 52 گزارش حسابرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جامع رییس دیوان محاسبات کشور به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

گزارش جامع رییس دیوان محاسبات کشور به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس