مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-17سياسي

مجوز معادن در منطقه قلات شیراز ابطال می شود


سه معدن قلات علاوه بر معارضان محلی به دلیل قرار گرفتن در کریدور هوای پاک شیراز و حوزه آبخیز بایستی مجوز آن ها ابطال شود.

- شیراز - رییس سازمان صمت فارس گفت: سه معدن قلات علاوه بر معارضان محلی به دلیل قرار گرفتن در کریدور هوای پاک شیراز و حوزه آبخیز باید مجوز آن ها باطل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا ایزدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای عالی معادن فارس گفت: حدود 10 سال پیش در منطقه قلات شیراز، مجوز فعالیت 3 معدن صادر شده و تاکنون هیچگونه فعالیتی نداشته اند.

وی با بیان اینکه این سه معدن معارضان محلی دارند، افزود: علاوه بر این به دلیل قرار گرفتن در کریدور هوای پاک شیراز و حوزه آبخیز بایستی مجوز آن ها ابطال شود.

رییس سازمان صمت استان فارس با اشاره به اینکه مجوز یک معدن در حال ابطال است، گفت: مجوز یکی از معادن در دیوان عدالت اداری رأی به ابطال آن صادر شده است و برای دو معدن دیگر ابتدا نیاز به رأی شورای عالی معادن در فارس است.

ایزدی با اشاره به اینکه در این نشست نیز اعضا، رأی بر ابطال معادن دادند، افزود: فرآیند ابطال به وزارت خانه صمت ارسال می شود و آنجا در مورد فعالیت این دو معدن دیگر تصمیم گیری می کنند.

وی به فعالیت 24 معدن در منطقه دو کوهک نیز اشاره کرد و گفت: این معادن نیز به دلیل قرار گرفتن در حوزه آبخیز شیراز و مسائل زیست محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز معادن در منطقه قلات شیراز ابطال می شود

مجوز معادن در منطقه قلات شیراز ابطال می شود