مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-17سياسي

چرا IBM یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان شد


گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی در گزارشی انتخاب شرکت IBM به عنوان یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان را طبق گزارش عملکردی که این شرکت منتشر کرده، - به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، نوشته پیش رو گزارشی است که شرکت آی بی ام (IBM) در پی انتخاب خود به عنوان یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان در دو سال متوالی منتشر کرده است.

آی بی ام در این گزارش به برخی اقدامات در راستای تحقق ارزش های اخلاقی و همچنین اصول و ارزش های خود اشاره می کند و این انتخاب را مرهون سیاست های در پیش گرفته خود می داند.

این نوشتار صرف نظر از صحت یا عدم صحت ادعاهای این شرکت در مورد خود، می تواند برای شرکت ها به خصوص در حوزه فناوری و فضای مجازی قابل استفاده باشد و به همین دلیل منتشر می شود.

آی بی ام برای دومین سال متوالی توسط مؤسسه اتیسفیر به عنوان یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان معرفی شد.

مؤسسه اتیسفیر، سازمانی است که فعالیت های آن مختص تعریف و پیشبرد استانداردهای شیوه های اخلاقی کسب وکار در سراسر جهان است.

امروزه، دولت ها، مشاغل و افراد، بیش از هر زمانی دیگر، اخلاق مداری شرکت ها در نحوه انجام کارشان را مورد ارزیابی قرار می دهند.

با توجه به اهمیت روز افزون اخلاقیات در تجارت، شرکت آی بی ام (IBM) فهرستی از شرکت هایی را مشخص می کند که بر کسب وکارها و جوامع در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا IBM یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان شد

چرا IBM یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان شد