مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-17سياسي

قدرت اصلی ارتش اتکا به معنویت و ایمان است


ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: قدرت اصلی ارتش اتکا به معنویت و ایمان است و بعد از 43 سال هنوز از خط ولایت فقیه خارج نشده چون محوریت آن اسلامیت است.

- امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری، امروز یکشنبه 28 فروردین در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد آجا مستقر در خراسان جنوبی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: امروز اگر ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتداری دارد متکی به توانایی به نخبگان و تجهیزات بومی سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به نقش نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و خدمات ارتش در حوادث و بحران های کشور اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران این را درک کرده که مأموریتش سیاسی نیست بلکه مأموریت ملی و فراملی دارد.

وی ادامه داد: ارتش با تمام افتخاراتش و مشکلاتی که در بُعد تجهیزاتی داشت امروز به این نکته رسیده است که با تکیه بر تجهیرات بومی خود یکی از ارتش های قدرتمند جهان است و ما مزدور هیچ کشوری نیستیم و به هیچ اقتصاد و دکترینی وابسته نیستم.

فرمانده لشکر عملیاتی 30 نیروی زمینی ارتش افزود: سپاه و ارتش دو برادر همزاد هستند که اتحاد آنان شکننده نیست و هر کسی بخواهد این اتحاد را بشکند او را خواهیم شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت اصلی ارتش اتکا به معنویت و ایمان است

قدرت اصلی ارتش اتکا به معنویت و ایمان است