مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-17سياسي

شهدای مدافع حرم ارتش از مرزهای عقیدتی دفاع کردند


فرمانده مرکز آموزش هوانیروز ارتش گفت: گرامیداشت یاد و نام شهدا و روایت زندگی و شهادتشان، از مصادیق مهم و بی بدیل جهاد تبیین و تشریح ایثار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ستاد خلبان علی اقلیمی در بازدید از نمایشگاه فرهنگی نظامی شهید قوطاسلو ارتش در شهر ابریشم اصفهان بیان کرد: شهید محسن قوطاسلو و شهدای مدافع حرم، هم در دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران و هم در دفاع از مرزهای عقیدتی اسلام ایفای نقش ایثارگرانه کرده اند.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز ارتش ادامه داد: گرامیداشت یاد و نام شهدا و روایت زندگی و شهادتشان، از مصادیق مهم و بی بدیل جهاد تبیین و تشریح ایثار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در این نمایشگاه بزرگ هم مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور، تعداد زیادی از ادوات و تجهیزات و امکانات آموزش خلبانی و فنی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: استاد خلبانان و اساتید مهندسی بالگرد این پایگاه نیز در نمایشگاه حضور دارند و ضمن تشریح نبردهای بی بدیل خلبانان هوانیروز ارتش در دفاع از میهن اسلامی در دفاع مقدس و نیز پروازهای امدادی هوانیروز در سالهای مختلف در خدمت به مردم ،روند توسعه و پیشرفت هوانیروز را در محورهای تجهیزات، دانش فنی و پروازی و نیروی انسانی برای بازدید کنندگان بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم ارتش از مرزهای عقیدتی دفاع کردند

شهدای مدافع حرم ارتش از مرزهای عقیدتی دفاع کردند