مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-17سياسي

بررسی اولویتهای اسلامشهر در سفر هیات دولت به جنوب غرب استان تهران


فرماندار اسلامشهر با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به شهرستان های جنوب غرب استان تهران گفت:  اولویت های مهم و زیر ساختی شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است.

- ، حسین حبیبی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیران برخی ادارات با حضور در فرمانداری اولویت های حوزه کاریشان را جهت طرح در جلسه ای که با حضور آیت الله رییسی و اعضای هیأت دولت برگزار خواهد شد اعلام کردند.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر مهمترین اولویت شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است، افزود: افزایش سرانه های بهداشتی و درمان و بازسازی و تجهیز خانه ها و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان نیز از دیگر موارد مهم این حوزه محسوب می شود.

فرماندار اسلامشهر به ضرورت تأمین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه اتصال اسلامشهر به شبکه متروی تهران و تکمیل پروژه کمربندی جنوبی اسلامشهر نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه راه و شهرسازی ترمیم، بهسازی و ایمن سازی محورهای اصلی و راه های روستایی و در حوزه آموزش و پرورش نیز تأمین سرانه های آموزشی و نیروی انسانی، نوسازی و رفع مشکلات ملکیتی مدارس جز اولویت های شهرستان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اولویتهای اسلامشهر در سفر هیات دولت به جنوب غرب استان تهران

بررسی اولویتهای اسلامشهر در سفر هیات دولت به جنوب غرب استان تهران