مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-17سياسي

افتتاح نمایشی پروژه های عمرانی بدنامی به دنبال دارد


عضو شورای شهر شیراز معتقد است که افتتاح ناقص و نمایشی پروژه های عمرانی معضلات عدیده ای را به همراه دارد و موجب بدنامی مسئولان می شود.

- رضا محمدیان عصر یکشنبه 28 فروردین در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به خبرهای منتشر شده در خصوص افتتاح قطعات یک تا شش اتوبان شیراز - اصفهان طی امسال، اظهار کرد: این خبر آرزوی دیرینه مردم شهر شیراز و استان فارس است اما افتتاح ناقص و نمایشی می تواند معضلات عدیده ای را به همراه داشته باشد و موجب بدنامی مسئولان شود.

او در ادامه سخنان خود به بررسی جاده و ورودی شمال غرب شیراز معروف به محور سپیدان از لحاظ فنی پرداخت و گفت: بر اساس آمار سازمان راهداری، آمار ورودی محور سپیدان به سمت شیراز از سه راهی قلات بطور متوسط روزانه 17461 خودرو و ساعتی 2619 خودرو و بر عکس آن یعنی خروجی شیراز به سمت سه راه قلات روزانه 19457 خودرو و ساعتی 2919 خودرو می باشد.

رییس کمیسیون سومین حرم و گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز با بیان اینکه ورود و خروج فعلی صرفا مربوط به تردد شهرستان های شمال غرب استان، تفرجگاه ها و باغات مربوطه و استان کهکیلویه و بویر احمد است، تصریح کرد: این در حالی است که با توجه به آمار ورودی خودروها از سمت مرودشت به شیراز که روزانه 39774 و ساعتی 5966 خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشی پروژه های عمرانی بدنامی به دنبال دارد

افتتاح نمایشی پروژه های عمرانی بدنامی به دنبال دارد