مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-17اقتصادي

اعتبار 11 هزار میلیارد تومانی برای پیشبرد پروژه های ملایر


فرماندار ویژه ملایر از اعتبار 11 هزار میلیارد تومانی برای پیشبرد پروژه های شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این پروژه ها، به زودی افتتاح و تقدیم مردم خواهند شد.

- ، سلمان اسماعیلی یکشنبه در آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر با بیان اینکه 27 فرردین را یک روز خوب و ماندگار برای مردم این شهرستان است، گفت: امروز، شاهد کلنگ زنی و افتتاح پروژه های مهمی در این شهرستان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با میدان دولت قوی مردمی روزهای خوبی در پیش است، خاطرنشان کرد: اعتبارات این پروژه ها توسط بخش خصوصی و دولت تأمین شده که بعضی از آنها پیشرفت 90 درصدی داشته اند.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبار یک هزار میلیارد تومانی پروژه های امروز، 10 هزار میلیارد تومان نیز اعتبار سایر پروژه ها بوده که به زودی افتتاح و تقدیم مردم خواهند شد.

540 میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه های شهرستان ملایر شده است مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان نیز در ادامه این آیین، با اشاره به دهه حساب 100 امام (ره) و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن در این مدت، بیان کرد: تأکید ریاست جمهوری در ساخت مسکن بر دقت و سرعت بوده و کمیت و کیفیت هر دو حائز اهمیت است، ما نیز بر همین اساس در برنامه زمان بندی این مهم را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 11 هزار میلیارد تومانی برای پیشبرد پروژه های ملایر

اعتبار 11 هزار میلیارد تومانی برای پیشبرد پروژه های ملایر