مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-17بين الملل

دادستان نظامی سابق آمریکا: ترامپ و متحدانش مجرم هستند


دادستان نظامی سابق آمریکا گفت، رییس جمهور سابق این کشور مجرم بوده و کودتایی آهسته و پیوسته را مدیریت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، گلن کرشنر دادستان نظامی سابق آمریکا روز شنبه گفت، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و متحدان او مرتکب جرم شده اند.

به نوشته نشریه نیوز ویک ، این مقام سابق آمریکایی و تحلیل گر فعلی شبکه ان بی سی نیوز در پیامی ویدئویی گفت: این یک کودتای آهسته اما پیوسته توسط دونالد ترامپ و بسیاری از متحدان جمهوری خواه، اطرافیان دچار جنون او و هم دستان او در دسیسه چینی هایش بوده و همچنان با خطر از دست دادن همه چیز مواجه هستیم .

دادستان نظامی سابق آمریکا در این پیام که در حساب کاربری وی قرار گرفته افزود: اگر ترامپ و اطرافیانش بابت جرایمی که بدون شک مرتکب شده اند  به صورت کیفری تحت محاکمه قرار نگیرند، در واقع وزارت دادگستری به آن ها مجوز این را داده که آن [جرایم] را تکرار کنند .

ترامپ پس از شکست در انتخابات سال 2020 میلادی ادعای تقلب در انتخابات را مطرح و ده ها پرونده شکایت علیه تخلفات انتخاباتی را در ایالت های مختلف تشکیل داد که همگی آن ها رد شدند.

در این بین حتی قضات جمهوری خواه و ویلیام بار دادستان کل وقت آمریکا نیز اذعان کردند هیچ شواهدی از تقلب اثرگذار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان نظامی سابق آمریکا: ترامپ و متحدانش مجرم هستند

دادستان نظامی سابق آمریکا: ترامپ و متحدانش مجرم هستند