مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-17سياسي

انتقاد فرماندار اهواز از پراکندگی نخاله های ساختمانی در شهر


فرماندار اهواز از وضعیت نامناسب پراکندگی نخاله ها و زباله های ساختمانی در مناطق مختلف شهر و عدم نظارت شهرداری بر عملکرد ماشین های حمل زباله در اهواز انتقاد کرد.

- ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز از وضعیت نامناسب پراکندگی نخاله ها و زباله های ساختمانی در مناطق مختلف شهر و عدم نظارت شهرداری بر عملکرد ماشین های حمل زباله در اهواز انتقاد کرد.

مسعود فلاحی روز یکشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در محل سالن اجتماعات فرمانداری اهواز اظهار کرد: کلیه شهرداری های مناطق مختلف اهواز در مدت یک ماه با اولویت مناطق 5، 4 و 6 نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری اهواز، وی افزود: شهرداری اهواز باید روی ماشین های حمل زباله و نخاله های ساختمانی با جدیت نظارت داشته باشند تا حین حرکت در خیابان ها و سطح شهر تخلیه نکنند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی کند.

فرماندار اهواز افزود: پلیس راهور، ماشین های حمل زباله و نخاله های ساختمانی در اهواز که اصول ایمنی را رعایت نمی کنند را توقیف کند.

وی افزود: رستوران ها و هتل ها در تخلیه زباله و پسماندهای غذایی، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و اتحادیه ها و بهداشت نظارت لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار اهواز از پراکندگی نخاله های ساختمانی در شهر

انتقاد فرماندار اهواز از پراکندگی نخاله های ساختمانی در شهر