مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-17حوادث

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در ماهشهر


با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ماهشهر اعضای یک باند سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/خوزستان رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ماهشهر اعضای یک باند سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سهراب حسین نژاد اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت منجر به قتل بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، در نهایت محل اختفای اعضای باند پنج نفره سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین نژاد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شورشی وینچستر به کار رفته در سرقت مسلحانه منجر به قتل و چند دستگاه موتورسیکلت که در سرقت ها از آنها استفاده می کردند، کشف شد.

رییس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به سرقت مسلحانه که منجر به قتل بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی(ره) شد، اعتراف کردند، گفت: متهمان پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در ماهشهر

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در ماهشهر