مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-17سياسي

حرکت چراغ خاموش کرونا


آمارها نشان می دهد موارد بستری کرونا در 12 استان بالا رفته، در تهران موارد فوتی افزایش پیدا کرده و به تعداد شهرهای قرمز اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: در شرایطی که آمارها نشان می دهد موارد بستری در کشور بالا رفته، شمار فوتی های تهران افزایش پیدا کرده و به تعداد شهرهای قرمز اضافه شده، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید می کند: نباید مردم را از بابت کرونا نگران کرد.

صحبت های عباس شیراوژن در شرایطی است که متخصصان اپیدمیولوژی و ویروس شناسی نسبت به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و وقوع پیک جدید کرونا هشدار می دهند.

حالا در همین وضعیت ناپایدار شیوع کرونا، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می کند که برگزاری مراسم شب های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در مکان های باز و غیر مسقف با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر است؛ البته به شرط توجه به رنگ بندی شهرها.

به این صورت که این مراسم در شهرهای قرمز با 30 درصد ظرفیت، در شهرهای نارنجی با 50 درصد، در شهرهای زرد با 70 درصد ظرفیت و در شهرهای آبی بدون محدودیت برگزار شود.

به گفته شیراوژن به زودی ارائه تمام خدمات مشروط به استعلام از سامانه ایران من و بر اساس تزریق سه دوز واکسن خواهد بود؛ خدماتی مانند تهیه بلیت و ترددهای بین شهری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت چراغ خاموش کرونا

حرکت چراغ خاموش کرونا