مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-17اقتصادي

هفت فرمان اسلام برای افزایش محبت میان همسران و کاهش طلاق عاطفی


بعضی از زن ها شاکی هستند که گرفتاری همسرانشان مانع توجه به شرایط روحی آنان می شود و عده ای از مردان نیز معترضند که همسرانشان به گرفتاری های آن ها توجه نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، این جمله نگران کننده را بار ها از زبان مسئولان شنیده ایم که: آمار طلاق در کشور بالاست.

، اما آماری که به صورت رسمی یا غیررسمی اعلام می شود مربوط است به مواردی که ثبت محضری شده اند، اگر آمار طلاق های عاطفی را هم به آن اضافه کنیم، باید بیش از این ها نگران باشیم.

آن طور که کارشناسان تأکید دارند آسیب های فردی و اجتماعی ناشی از طلاق عاطفی به مراتب بیشتر از طلاق رسمی است و باید جلوی این فاجعه را در خانواده ها گرفت.

کار شناسان برای حل این معضل راهکار های بسیاری ارائه می دهند که اگر بخواهیم آن ها را دسته بندی کنیم، به قوانین اسلامی می رسیم؛ دستوراتی که در آخرین کتاب آسمانی و سیره ائمه معصوم علیهم السلام برای داشتن رابطه صحیح، به زن و شوهر توصیه شده است.

خبرگزاری ما در گفتگو با ملیحه سادات موسوی و مریم حاج عبدالباقی به عنوان اساتید دانشگاه و کارشناسان در زمینه اسلامی به راهکار هایی برای افزایش انس و مودت میان همسران در زندگی مشترک دست یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت فرمان اسلام برای افزایش محبت میان همسران و کاهش طلاق عاطفی

هفت فرمان اسلام برای افزایش محبت میان همسران و کاهش طلاق عاطفی