مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-17سياسي

کشورهای پیشرفته در حال کتابخوانی هستند، ما مشغول فضای مجازی!


در دنیای امروز نظام سرمایه داری با پیاده نظام هایش به دنبال تغییر الگوی رفتاری افراد جامعه است و ما متاسفانه برخلاف ملت های پیشرفته دنیا به جای کتابخوانی بر فضای مجازی اتکا کرده ایم.

- کشورهای پیشرفته در حال کتابخوانی هستند، ما مشغول فضای مجازی! ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در دنیای امروز نظام سرمایه داری با پیاده نظام هایش به دنبال تغییر الگوی رفتاری افراد جامعه است و ما متاسفانه برخلاف ملت های پیشرفته دنیا به جای کتابخوانی بر فضای مجازی اتکا کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد 28 فروردین ماه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان اظهار کرد: نشر کتابخوانی به عنوان یک فرهنگ در جامعه یک روزه یا یک ساله انجام نمی شود، این نهال ارزشمند را نمی توان در نهاد افراد کاشت چراکه نیاز به فرهنگسازی دارد.

وی با بیان اینکه بهترین زمان و موقعیت کاشت این نهال دوران پیش دبستانی و مهد کودک است، افزود: در این دوران سرشت آنان آماده پذیرش بسیاری از مسائل است که معلمان و مربیان بهتر است آن ها را با کتاب و کتابخوانی آشنا کنند.

قاسمی تصریح کرد: در حال حاضر به جای فرهنگ کتابخوانی تمایل افراد به سوی فضای مجازی است و افراد ساعت های زیادی از وقت خود را مشغول آن هستند، اگر فضای مجازی با این گستره و حجم بالا در حال فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای پیشرفته در حال کتابخوانی هستند، ما مشغول فضای مجازی!

کشورهای پیشرفته در حال کتابخوانی هستند، ما مشغول فضای مجازی!