مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-17سياسي

حساب های شهرداری رودان همچنان مسدود است


علی رغم گذشت 10 روز از مسدودی حسابهای شهرداری، همچنان شهر رودان با چالش توقیف حسابهای بانکی مواجه است.

- عباس جاودان عضو شورای شهر در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس در رودان از وضعیت مسدودی حساب های شهرداری  با بیان اینکه مسدودی حساب های شهرداری به زیان شهر و شهروندان است، گفت: مسدودی حسابهای شهرداری رودان  موجب نارضایتی عمومی گردیده و در انجام خدمات رسانی به شهروندان با مشکل مواجه شده است.

جاودان ادامه داد: بسیاری از طلبکاران جهت وصول مطالبات خود به شهرداری مراجعه نموده اند و چند روز آینده بایستی حقوق ماهیانه کارکنان وکارگران زحمتکش شهرداری پرداخت گردد که با این وضعیت مسدودی حسابهای مالی، شهرداری رودان با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و نارضایتی عمومی را به دنبال خواهد داشت.

 عضو شورای شهر رودان اظهار داشت: محکومیت های مالی شهرداری رودان که در ادوار گذشته صورت پذیرفته است به مبلغ  110 میلیارد ریال می باشد که تقریبا معادل بودجه عمرانی شهر رودان می باشد که چنانچه مبلغی از حسابها برداشت شود شهرداری رودان با کسری بودجه شدید مواجه خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی رودان تصریح کرد: از بدو شروع به فعالیت شورای شهر با محکومیت مالی شهرداری رودان در اداور گذشته مواجه شده و در این راستا اعضای شورای شهر و شهردار رودان جهت جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب های شهرداری رودان همچنان مسدود است

حساب های شهرداری رودان همچنان مسدود است