مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-17سياسي

خانه پدری جلال آل احمد از معتادان تخلیه شد


خانه آیت الله حاج سیداحمد طالقانی، پدر جلال و شمس آل احمد در سال 1383 به ثبت ملی رسیده و درحالی که سال 1391 تابلو خانه باستان شناسان کشور بر سردر آن نصب شد، - اما به جای باستان شناسان، خانه به پاتوق معتادان بدل شد.

سرمایه گذار خانه پدری جلال آل احمد از پاکسازی این خانه از حضور معتادان و خلافکاران خبر داد و دلایل تعلل یک ساله در آماده سازی این خانه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین دانایی ـ از بازماندگان خانواده جلال آل احمد ـ پس از بازدیدی که در نوروز 1401 از این خانه داشت، وضعیت آن را اندوهبار و فاجعه آمیز توصیف کرده و گفته بود: این خانه ویرانه ای آکنده از زباله و نخاله و ننگ و نکبت است و آیینه دق شده است.

او در دی ماه 1400 نیز هشدار داد که این خانه بار دیگر پاتوق خلافکاران و معتادان شده است.

خانه آیت الله حاج سیداحمد طالقانی، پدر جلال و شمس آل احمد در سال 1383 به ثبت ملی رسیده و درحالی که سال 1391 تابلو خانه باستان شناسان کشور بر سردر آن نصب شد، اما به جای باستان شناسان، خانه به پاتوق معتادان بدل شد.

خانه پدری جلال آحمد که در محله پاچنار تهران واقع شده است، بعدها از طریق صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی به مزایده گذاشته شد و سرمایه گذاری هم برای آن انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه پدری جلال آل احمد از معتادان تخلیه شد

خانه پدری جلال آل احمد از معتادان تخلیه شد