مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-17سياسي

لزوم تربیت نسل مدیر و مدبر برای افزایش مداخلات اجتماعی جوانان


سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در حوزه ماموریت های امدادی به دنبال مجموعه ای چابک، متخصص و آماده برای هر ماموریت امدادی و در حوزه ماموریت های فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال تربیت نسلی مدیر و مدبر برای آینده انقلاب با هدف افزایش مداخلات اجتماعی جوانان هستیم.

- ایسنا/خوزستان سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در حوزه ماموریت های امدادی به دنبال مجموعه ای چابک، متخصص و آماده برای هر ماموریت امدادی و در حوزه ماموریت های فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال تربیت نسلی مدیر و مدبر برای آینده انقلاب با هدف افزایش مداخلات اجتماعی جوانان هستیم.

وحید شعبانی در آیین تکریم و معارف مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان که امروز (28 فروردین ماه) انجام شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه 40 ساله دوم انقلاب را در بیاینه گام دوم اعلام فرمودند و رییس جمعیت هلال احمر نیز به شایستگی این بیانیه را سرلوحه کار خود قرار داد؛ ما نیز این بیانیه را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهداف این جمعیت، افزود: در حوزه ماموریت های امدادی به دنبال مجموعه ای چابک، متخصص و آماده برای هر ماموریت امدادی و در حوزه ماموریت های فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال تربیت نسلی مدیر و مدبر برای آینده انقلاب با هدف افزایش مداخلات اجتماعی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت نسل مدیر و مدبر برای افزایش مداخلات اجتماعی جوانان

لزوم تربیت نسل مدیر و مدبر برای افزایش مداخلات اجتماعی جوانان