مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-17حوادث

دستگیری فروشنده تجهیزات دفاعی/ کشف 80 عدد اسپری گاز اشک آور


رییس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز و کشف 80 عدد اسپری گاز اشک آور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش تجهیزات نظامی غیر مجاز در فضای مجازی و کشف 80 عدد اسپری گاز اشک آور خبر داد.

سرهنگ یزدان سلیمان آبادی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی در فضای مجازی ماموران این پلیس به صفحه ای برخورد کردند که کاربر آن به فروش تجهیزات نظامی غیر مجاز مانند دستبند، اسپری گاز اشک آور، شوکر و .

اقدام می کرد که با انجام پایش اطلاعاتی هویت و مخفیگاه وی در حوالی پامنار شناسایی و نتیجه بررسی های انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رییس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اخذ دستور قضایی سرانجام در صبح روز بیست و پنجم فروردین ماه تیمی از ماموران به نشانی متهم اعزام و موفق شدند پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان 80 عدد اسپری گاز اشک آور کشف کنند.

این مقام انتظامی به اشاره به اینکه متهم به تهیه و توزیع غیر مجاز این اقلام معترف شد خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فروشنده تجهیزات دفاعی/ کشف 80 عدد اسپری گاز اشک آور

دستگیری فروشنده تجهیزات دفاعی/ کشف 80 عدد اسپری گاز اشک آور