مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-17سياسي

بررسی زمینه های همکاری پلیس با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس


در نشست مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، زمینه های همکاری بیشتر این دو نهاد در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی واکاوی و بر مشارکت گسترده در این برنامه ها تاکید شد.

- ایسنا/کرمان در نشست مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، زمینه های همکاری بیشتر این دو نهاد در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی واکاوی و بر مشارکت گسترده در این برنامه ها تاکید شد.

در نشست بیست و هفتم فروردین ماه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان زمینه های همکاری گسترده این دو مجموعه در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی، برپایی جشنواره ها، تالیف و تدوین آثار هنری مرتبط با شهدا و ایثارگران، حوزه های نشر ادبی، پایان نامه های دانشجویی و دیگر موارد واکاوی شد.

در ابتدای این نشست از سوی سرهنگ مهدوی فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، زمینه های همکاری پلیس در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی مشترک و همسو با اهداف دو نهاد، برپایی جشنواره ها، تالیف و تدوین آثار هنری مرتبط با شهدا و ایثارگران، حوزه های نشر ادبی، پایان نامه های دانشجویی، تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی زمینه های همکاری پلیس با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

بررسی زمینه های همکاری پلیس با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس