مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-17سياسي

رونمایی از پوستر آیین نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی


 آیین رونمایی از پوستر نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی صبح امروز با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی، اعضای شورای اسلامی و شهردار بجنورد در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه مرکز استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بجنورد در این آیین از اراده و انگیزه شورای اسلامی و شهرداری در معرفی مفاخر قدردانی کرد و گفت: در سایه الگوها است که مسیر رشد و تعالی جامعه متجلی می شود و ایران از گذشته در قبول حق و حقیقت پیشگام بوده است.

حجت الاسلام رضا نوری افزود: امیدواریم کمیته ای تشکیل شود تا تمامی دستگاه های متولی در تحقق این رویداد بزرگ فرهنگی اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، تقارن میلاد آن بزرگ با آیین آغاز طرح پژوهشی-فرهنگی معرفی مفاخر شهر را مایه دلگرمی و مباهات توصیف کرد و گفت: برگزاری رویداد تاریخی فرهنگی بزرگانی که تاکنون شناخت آنان مغفول مانده را در چارچوب وظایف خود در مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار دادیم.

جمشید عین بیگی افزود: عالم مجتهد شیخ محمد بجنوردی یکی از مفاخر و چهره های تاثیرگذار در فرآیندهای اجتماعی بوده که در توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آن سفارش شدیم و امیدواریم بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر آیین نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی

رونمایی از پوستر آیین نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی