مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-17اقتصادي

افتتاح 3 طرح بزرگ صنعتی و گلخانه ای اثر گذار در اسدآباد


سرپرست فرمانداری اسدآباد از افتتاح و بهره برداری سه طرح بزرگ صنعتی و گلخانه ای اثر گذار تا پایان سال در اسدآباد خبر داد.

- حسین علی شرکایی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اسدآباد که با حضور معاون امور اقتصادی استانداری همدان و برخی از مدیران کل استان در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد به منظور رسیدگی به مشکلات این برخی از واحدهای تولیدی برگزار شد،اظهار کرد: کارخانه کوره بلند برای تولید فرومنگنز، کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن و گلخانه 40 هکتاری به عنوان نخستین گلخانه شیشه ای کشور در اسدآباد سه طرح فوق بوده که توسط یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی به نام حسین اسکویی در حال اجراست و تا پایان سال این طرح ها در شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری کارخانه کوره بلند برای تولید فرومنگنز این شهرستان توسط این سرمایه گذار در اردیبهشت ماه امسال افزود: اشتغال این طرح صنعتی به صورت مستقیم 220 نفر بوده که این تعداد نیرو در حال آموزش هستند.

شرکایی با بیان اینکه در سال 1390کارخانه ذوب آهن اسدآباد به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی و تغییر خط تولید خود از شمش چدن به فرومنگنز تعطیل شد، خاطرنشان کرد: با پیگیری های لازم طرح فوق توسط ذوب آهن در سال گذشته به سرمایه گذار جدید بخش خصوصی به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح بزرگ صنعتی و گلخانه ای اثر گذار در اسدآباد

افتتاح 3 طرح بزرگ صنعتی و گلخانه ای اثر گذار در اسدآباد