مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-17سياسي

خیران استان فارس یاری رسان نیازمندان باشند


خیران استان به شکرانه نعماتی که از آن برخوردار هستند به نیازمندان یاری رسانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام کاظم موسوی در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس برگزاری جشن معنوی گل ریزان را فرصتی برای برای تزکیه و شکر گذاری برخورداری از نعمات خواند.

وی با بیان اینکه شکرانه برخورداری از الطاف و نعمات خداوند کمک و یاری رسانی به نیازمندان است گفت: فردی مسئول است و با تصمیمات مدیریتی، افرادی با بهره از دانش خویش و افرادی نیز با تمکن مالی خود می توانند دست نیازمندی را بگیرند و این امر بی تردید شکرانه برخورداری از این نعمات است.

وی در جمع خیرین و مسئولان استان فارس در جشن گل ریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: ایام ماه مبارک رمضان و هفته رسیدگی به محرومان و مظلومان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان در حد بضاعت است.

رییس شورای قضایی استان فارس در ادامه به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته توسط ستاد دیه استان اشاره کرد و بیان داشت: دادگستری فارس با همت خیرین زمینه آزادی 470 نفر را فراهم کرد و تعداد 297 نفر نیز از طریق کمیسیون عفو آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: در سال گذشته با استفاده از تأسیسات حقوقی همچون آزادی مشروط 838 نفر و تعلیق اجرای مجازات 558 نفر از زندان ها آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران استان فارس یاری رسان نیازمندان باشند

خیران استان فارس یاری رسان نیازمندان باشند