مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-17فرهنگي

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به کار خود پایان داد


آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

احمد فرهادی 28 فروردین ماه در این آیین با اشاره به اینکه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در برای سه رده کودک، نوجوان و بزگسال برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: در این دوره درکنار رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی اضافه شده بود که برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شد.

فرهادی با بیان اینکه در مجموع حدود 26 هزار نفر از مردم استان در بخش های مختلف این جشنواره در نزدیک به هشت ماه زمان برگزاری در آن شرکت کردند، گفت: امروز حدود 400 کتابخوان برگزیده کودک، نوجوان و بزرگسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به کار خود پایان داد

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به کار خود پایان داد