مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-17پزشكي

فواید جالب سیگار کشیدن برای سلامتی!


اگر افراد سیگاری به اندازه کافی خوش شانس باشند که همه آن سرطان ها، بیماری های قلبی و موارد مشابه را پشت سر بگذارند، در برابر تعداد معدودی از بیماری ها و گرفتاری ها، - بطور جداگانه ایمن می شوند.

چه کسی می گوید سیگار کشیدن خیلی بد است؟؟ البته بجز سازمان بهداشت جهانی، سازمان غذا و داروی، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و هر مرکز و انجمن پزشکی در سراسر دنیا! اگرچه سیگار کشیدن طولانی مدت عمدتاً باعث مرگ زودرس می شود، اما در اینجا پنج فایده احتمالی مصرف سیگار از نظر دانشمندان را برای سلامتی ذکر می کنیم.

اگر افراد سیگاری به اندازه کافی خوش شانس باشند که همه آن سرطان ها، بیماری های قلبی و موارد مشابه را پشت سر بگذارند، در برابر تعداد معدودی از بیماری ها و گرفتاری ها، بطور جداگانه ایمن می شوند.

1.

سیگار کشیدن خطر جراحی تعویض مفصل زانو را کاهش می دهد در حالی که ممکن است افراد سیگاری با خرید بسته های سیگار ورشکست شوند، اما با اجتناب از جراحی تعویض مفصل زانو، حداقل می توانند در هزینه ها پس انداز کنند.

نتایج حیرت انگیز از یک مطالعه جدید نشان داده است که مردانی که سیگار می کشند در مقایسه با افرادی که هرگز سیگار نکشیده اند کمتر در معرض خطر جراحی تعویض مفصل زانو قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید جالب سیگار کشیدن برای سلامتی!

فواید جالب سیگار کشیدن برای سلامتی!