مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-17سياسي

انتقاد فرماندار اهواز از وضعیت پراکندگی نخاله های ساختمانی در سطح شهر


مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز امروز در حاشیه جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کلیه شهرداری های مناطق مختلف اهواز ظرف مدت یک ماه با اولویت مناطق 5،4 و 6 نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهرداری اهواز باید بر روی ماشین های حمل زباله و نخاله های ساختمانی با جدیت نظارت داشته باشند تا حین حرکت در خیابان ها و سطح شهر تخلیه نکنند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی کند.

فرماندار اهواز افزود: پلیس راهور ماشین های حمل زباله و نخاله های ساختمانی در اهواز که اصول ایمنی را رعایت نمی کنند، توقیف کند.

  فلاحی ادامه داد: رستوران ها و هتل ها در تخلیه زباله و پسماندهای غذایی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و اتحادیه ها و بهداشت نظارت لازم را داشته باشند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب جوی های روباز گفت: پاکسازی و نظافت کانال ها و مجاری روباز به صورت ماهانه در مناطق شهری و روستایی انجام شود.

فلاحی عنوان کرد: در بازدیدی که در مناطق 5 و 6 داشته ام وضعیت مناسبی ندارند و باید تا قبل از عید سعید فطر پاکسازی و نظافت شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین های لیالی قدر گفت: پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این شب ها رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار اهواز از وضعیت پراکندگی نخاله های ساختمانی در سطح شهر

انتقاد فرماندار اهواز از وضعیت پراکندگی نخاله های ساختمانی در سطح شهر