مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-17فرهنگي

اعلام جزییات جشنواره تئاتر شهرزاد


نواره تئاتر شهرزاد را با طراحی و دبیری مسعود دلخواه و ریاست شهرزاد جعفری با موضوع «تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران» در دو بخش نمایش های متن محور با مدت زمان 90 دقیقه و پرفورمنس آرت با مدت زمان 45 دقیقه برگزار می کند.

- پردیس تئاتر شهرزاد، دومین جشـنواره تئاتر شهرزاد را با طراحی و دبیری مسعود دلخواه و ریاست شهرزاد جعفری با موضوع تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران در دو بخش نمایش های متن محور با مدت زمان 90 دقیقه و پرفورمنس آرت با مدت زمان 45 دقیقه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، این جشنواره با هدف فعال کردن استعدادها و انرژی های نهفته در هنرمندان در دوران کرونا، کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت معرفی و اجرای عمومی آثار برتر برگزار می شود.

آنچه در ادامه می آید، گفتگویی است با دکتر مسعود دلخواه، کارگردان، بازیگر، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و دبیر این جشنواره.

مسعود دلخواه دبیر این دوره از جشنواره، استقبال خوب جوانان تهرانی و شهرستانی از اولین دوره را کم نظیر توصیف کرد و گفت: اولین جشنواره تئاتر شهرزاد تیرماه سال 97 به ریاست شهرزاد جعفری با استقبال کم نظیر شرکت کنندگان و تماشاگران روبه رو شد و من به همراه نوید محمدزاده و نادر برهانی مرند مسئولیت نهایی داوری آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات جشنواره تئاتر شهرزاد

اعلام جزییات جشنواره تئاتر شهرزاد