مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-17فرهنگي

فیلم های داوطلب اکران عید فطر تا 30 فروردین فرصت دارند


پخش کنندگان نهایتاً تا 30 فروردین باید فیلم های دارای پروانه نمایش معتبر مورد نظر را برای اکران عید فطر و اکران 2 و3 عید نوروز به دبیرخانه کانون پخش اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان سینما و سخنگوی شورای راهبردی اکران که به تازگی توسط سازمان سینمایی برای برنامه ریزی های کلان اکران و نمایش در سال 1401 تشکیل شده است، از آخرین مصوبات و فعالیت های این شورا خبر داد.

وی در این رابطه گفت: جلسات شورای راهبردی اکران خوشبختانه، با اهتمام، جدیت و مسوولیت پذیری تمامی اعضا و حضور شخص رییس سازمان سینمایی بطور منظم برگزار می شود و طی جلسات فشرده روزهای گذشته در گام اول موفق به تنظیم یک قرار داد مشترک و جامع و به اصطلاح قرارداد تیپ مابین پخش کنندگان و سینماداران شدیم که مبنای اصلی رابطه میان پخش کننده و صاحب سینما قلمداد میشود و این قرارداد در سامانه سمفا بارگذاری شده ومبنای اصلی کار خواهد بود.

سرتیپی افزود: درگام بعدی تدوین آیین نامه اجرایی اکران که بر اساس آن شورای صنفی بعنوان ناظر بر حسن اجرای قرارداد فوق الذکر و رسیدگی به امور اکران و در واقع به مثابه یک دبیرخانه هوشمند عمل خواهد کرد؛ تشکیل می شود و این مساله در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های داوطلب اکران عید فطر تا 30 فروردین فرصت دارند

فیلم های داوطلب اکران عید فطر تا 30 فروردین فرصت دارند