مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-17اقتصادي

احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آبهای سطحی منطقه 13


شهردار منطقه 13 با اشاره به بیش از هفت هزار متر نهرسازی در سال گذشته، از تداوم اجرای این طرح در سال جاری با هدف جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی خبر داد.

- ، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه 13 در خصوص احداث و ساماندهی شبکه جمع آوری آب های سطحی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در معابر به ویژه در فصول بارندگی گفت: در راستای سیاست های شهرداری تهران برای توسعه و به روز کردن شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی، احداث و بهسازی شبکه های اصلی و فرعی آب های سطحی امسال اجرایی می شود.

او به بهسازی انهار و نوسازی جداول و کانیو در نواحی چهارگانه اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی، در سال گذشته 7900 متر نهر در معابر منطقه احداث شد که در سال 1401 نیز 6500 متر نهر توسط عوامل اجرایی فنی و عمرانی اجرایی خواهد شد.

علی احمدی اظهار کرد: بر همین اساس، احداث و بهسازی شبکه های هدایت آب های سطحی با هدف سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح ایمنی معابر و مدیریت بحران در شرایط جوی نامناسب از پروژه های دارای اولویت منطقه محسوب می شود.

وی افزود: در همین راستا مرمت، بهسازی، نوسازی و توسعه شبکه فرعی جمع آوری آب های سطحی مانند بهبود عملکرد و ظرفیت، اجرای روش های نوین و سرپوشیده سازی انهار و رسوب گیر در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آبهای سطحی منطقه 13

احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آبهای سطحی منطقه 13