مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-17اقتصادي

خوش حسابی درصد بالایی از مشترکان برق زنجانی


سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: خوشبختانه درصد بسیار بالایی از مشترکان برق استان زنجان خوش حساب هستند.

- رویا قزلباش در گفت وگو با ایسنا، از مانور وصول مطالبات در استان خبر داد و اظهار کرد: مانور وصول مطالبات از مشترکان توزیع نیروی برق استان زنجان همزمان با سراسر کشور در روزهای 24 و 25 فروردین برگزار شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوقه مشترکان برق سراسر کشور این مانور در سطح امورهای اجرایی استان با موفقیت به سرانجام رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه تامین اعتبارات مورد نیاز بخش های عملیاتی و اجرایی شرکت های توزیع از طریق وصول مطالبات و هزینه فروش انرژی تامین می شود، ادامه داد: پرداخت نکردن بموقع هزینه مصرفی برق از سوی مشترکان و تامین نشدن اعتبار از محل منابع درآمدی حاصل از فروش انرژی، شرکت های توزیع را در ارائه برق پایدار دچار مشکل می کند.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، تصریح کرد: در ایران صورتحساب کارکرد پس از فروش انرژی صادر می شود، یعنی مشترک پس از یک دوره استفاده از انرژی هزینه آن را پرداخت می کند و هرچه فاصله فروش انرژی و وصول مطالبات بیشتر شود، شرکت های توزیع برق در حفظ و نگه داری شبکه های توزیع و ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش حسابی درصد بالایی از مشترکان برق زنجانی

خوش حسابی درصد بالایی از مشترکان برق زنجانی