مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-17پزشكي

ابتلا به سرخک در استان قزوین


تزریق نوبت اول واکسیناسیون دانش آموزان به همکاری آموزش و پرورش نیاز دارد، همچنین باید واکسیناسیون دانشجویان بویژه افراد خوابگاهی به فوریت انجام شود.

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در استان قزوین یک مورد ابتلا به بیماری سرخک اعلام شده که در شهرستان آوج بوده و درحال حاضر کودک بهبود یافته و برای اطرافیان واکسیناسیون انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، جلال رحمانی در ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا گفت: در شبانه روز گذشته 20 بستری جدید داشتیم و برای سومین روز متوالی هیچ مورد فوتی اعلام نشده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: درحال حاضر قزوین و آبیک نارنجی و سایر استان ها زرد هستند، مراجعین حضوری هم نسبت به اوایل فروردین افزایش ملایمی داشته است؛ البته روند کلی بیماری کرونا کاهش داشته است که شامل افراد نیازمند به دستگاه کمک تنفسی، بستری و فوتی ها است.

وی بیان کرد: شهرستان قزوین از وضعیت ایستا برخوردار است و مرکز عارف تقریبا آلوده ترین منطقه است.

این مسئول افزود: تاکنون دو میلیون و 608 هزار و 407 دوز واکسن در استان تزریق شده و در روز گذشته فقط 750 دوز تزریق شده که قابل قبول نیست و باید افراد ذی نفوذ، هم استانی ها را برای دریافت نوبت یادآور تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به سرخک در استان قزوین

ابتلا به سرخک در استان قزوین