مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-17سياسي

500 هزار شغل جدید از سوی کمیته امداد ایجاد می شود


قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: برنامه ریزی لازم جهت ایجاد 500 هزار شغل جدید و ساخت 360 هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و امیدواریم شاهد گره گشایی جدی در این مسیر باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: برنامه ریزی لازم جهت ایجاد 500 هزار شغل جدید و ساخت 360 هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و امیدواریم شاهد گره گشایی جدی در این مسیر باشیم.

مصطفی خاکسار قهرودی 28 فروردین ماه در آیین اختتامیه 283 واحد مسکونی مددجویی و 1250 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: موضوع کمک رسانی به مردم از لحظه ابتدایی شکل گیری جمهوری اسلامی ایران و از زمانی که حضرت امام (ره) در اندیشه تشکیل نظام اسلامی بودند یکی از دغدغه های اصلی ایشان بود و به همین دلیل نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) از اولین نهادهایی بود که تشکیل شد.

قائم مقام رییس کمیته امداد کشور افزود: این موضوع که سپاه پاسداران در حوزه محرومیت زدایی در تلاش است ضرورتی نیست که مربوط به امروز و زمان حال باشد بلکه این موضوع ضرورت ذات انقلاب اسلامی است و اینکه امروزه سپاه پاسداران توانسته است به قدر قابل توجهی در میان مردم از محبوبیت برخوردار باشد به دلیل این است که همواره در خدمت مردم، برای مردم و از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار شغل جدید از سوی کمیته امداد ایجاد می شود

500 هزار شغل جدید از سوی کمیته امداد ایجاد می شود