مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-17اقتصادي

51 کیلوگرم طلای قاچاق در کردستان طی یک سال گذشته کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار کرد: 80 درصد قاچاق کشور از مبادی اصلی انجام می شود که اگر این مبادی به خوبی کنترل شود آمار قاچاق به کمترین میزان می رسد.

وی تصریح کرد: کردستان را در برخی موارد به عنوان استان قاچاق خیز معرفی می کنند در صورتیکه درصد قاچاق در این استان خیلی کمتر از سایر استان های مرزی است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان اضافه کرد: سال گذشته تقریبا دو هزار دستگاه ماینر قاچاق در سطح استان کشف و ضبط شد که تعدادی از این آمار به صورت مزرعه ای بود.

خداویسی اضافه کرد: تحقق کامل بحث سامانه جامع انبارها از برنامه های مهم و اولویت دار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان است این مهم می تواند به صورت علمی جلو قاچاق را بگیرد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انبارها اگر به صورت کامل اجرایی شود موفقیت خوبی در زمینه مقابله با قاچاق کالا کسب خواهد شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تصریح کرد: شیوه فعلی امحای مواد مخدر و کالاهای بهداشتی و آرایشی قاچاق بیشترین آسیب به محیط زیست وارد می کند در حالیکه امحای قاچاق باید اصولی و علمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 کیلوگرم طلای قاچاق در کردستان طی یک سال گذشته کشف شد

51 کیلوگرم طلای قاچاق در کردستان طی یک سال گذشته کشف شد