مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-17سياسي

سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی پرتوی «سیناپ» رونمایی شد


سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی پرتوی در سراسر کشور «سیناپ» با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی رونمایی شد.

- سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی پرتوی در سراسر کشور سیناپ با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی پرتوی در سراسر کشور سیناپ با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان و محمد رضا کاردان، رییس مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور و جمعی از مدیران و متخصصان این حوزه روز شنبه 27 فروردین در محل این سازمان رونمایی شد.

اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در آیین رونمایی از این سامانه با اشاره به صدور 45 نوع مجوز کسب و کار در سازمان انرژی اتمی، اظهار داشت: تاکنون صدور مجوزهای کسب و کار به صورت دستی انجام می شد و مردم باید مراجعه می کردند.

در این رفت و آمدها روند کار طولانی شده و متقاضیان دچار زحمت می شدند.

در سازمان هم موضوع به صورت بایسته، قابلیت نظارت و ردیابی واضح نداشته است.

وی افزود: لذا از حدود 4 سال پیش متخصصان حوزه های مختلف مربوطه طراحی یکپارچه این سیستم را در سازمان آغاز کردند که نهایتاً تحت عنوان سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی و پرتوی یا سیناپ تعریف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی پرتوی «سیناپ» رونمایی شد

سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی پرتوی «سیناپ» رونمایی شد