مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-17سياسي

نماینده مجلس: وضعیت انتصابات در البرز رضایت بخش نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد دو سال گذشته خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیگیری های مثبتی در مسائل استانی در دستور کار قرار گرفت که به نتیجه رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای هوای پاک اقداماتی در دستور کار قرار گرفت، افزود: شعاع 120 کیلومتری اشتهارد از فضای صنعتی خارج شده است؛ 400 شرکت در اشتهارد در نزدیکی مناطق مسکونی هستند که پیگیری هایی در این خصوص صورت گرفته و تایید مطالبات انجام شده است.

نماینده مردم کرج، فردیس اشتهارد و آسارا با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام مصوب شده که خارج از شعاع 120 کیلومتری باشد، تصریح کرد: یک سری موضوعات مهمی داریم که طی مکاتبه ای از سوی استاندار و نمایندگان تصویب و به رییس جمهور اعلام شد؛ طی این مکاتبات درخواست داشتیم با توجه به شرایط استان، البرز خارج از شعاع 120 کیلومتری قرار بگیرد.

عسگری با اشاره به اینکه وضعیت انتصابات در البرز رضایت بخش نیست، گفت: بخشی از این نارضایتی مربوط به مدیران غیر بومی است، این موضوع زیبنده البرز با این حجم از منابع انسانی نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: وضعیت انتصابات در البرز رضایت بخش نیست

نماینده مجلس: وضعیت انتصابات در البرز رضایت بخش نیست