مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-17فرهنگي

فراخوان حضور در غرفه ایرانِ نمایشگاه فرانکفورت منتشر شد


فراخوان شرکت ناشران و تشکل های صنفی نشر در هفتاد و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتاد و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت (بیست وهفتم مهر ماه تا اول آبان ماه 1401) با حضور جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

ناشران فعال، تشکل های صنفی نشر، نهادها، مؤسسات فرهنگی و آژانس های ادبی سراسر کشور می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه 1401 با مراجعه به سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس ketab.

ir برای مشارکت و معرفی آثار برتر ایرانی در هفتاد و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 2022 ثبت نام کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران در نظر دارد با برپایی غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت با هدف گسترش و توسعه نشر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل شرکت کند.

اختصاص فضای مستقل در غرفه جمهوری اسلامی ایران همراه با امکانات غرفه، ارسال رایگان کتاب های منتخب متقاضیان به نمایشگاه تا سقف معین، امکان استفاده از مترجمان مستقر در غرفه جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی قبلی، اختصاص یک فقره کارت ورودی نمایشگاه به هر غرفه دار با امکان تردد رایگان در ایام نمایشگاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حضور در غرفه ایرانِ نمایشگاه فرانکفورت منتشر شد

فراخوان حضور در غرفه ایرانِ نمایشگاه فرانکفورت منتشر شد