مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-17سياسي

ارتش در حوزه استکبارستیزی، بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی دنیا است


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز به جایی رسیده که در حوزه استکبارستیزی، بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیا است و در حوزه پایبندی به ارزش های دینی و باورهای انقلابی هم در عالم بی مانند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با جمعی از فرماندهان رده های مختلف ارتش در شمال شرق کشور اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت به بلوغ رسیده است.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که خود را در انبوهی از امکانات، تجهیزات و ادوات نظامی غرق کرده و ادعای برخورداری از مرگبارترین ماشین جنگی عالم را دارند.

اما در این شرایط، این نظام جمهوری اسلامی است که توانسته با ارتش خود به حدی از آمادگی و اقتدار برسد که این دشمن را با همه امکانات خود به هراس بیندازد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: جریان های معاند با یکدیگر همکار و همدست شدند تا ارتش پس از پیروزی انقلاب به ملت ملحق نشود و به عنوان یک عامل بحران ساز برای نظام اسلامی تبدیل شود.

اما نمی دانستند که امام خمینی (ره) با تدبیر خردمندانه خود می تواند ارتش را به ملت ملحق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در حوزه استکبارستیزی، بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی دنیا است

ارتش در حوزه استکبارستیزی، بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی دنیا است