مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-17سياسي

توزیع 250هزار بسته کمک مومنانه میان عشایر کشور


از ابتدای فرمان مقام معظم رهبری مبنی رزمایش کمک های مومنانه در ایام کرونا، 250 هزار بسته کمک مومنانه در بین عشایر توزیع شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: از ابتدای فرمان مقام معظم رهبری مبنی رزمایش کمک های مومنانه در ایام کرونا، 250 هزار بسته کمک مومنانه در بین عشایر توزیع شده است.

سردار احمد سعیدی 28 فروردین ماه در آیین اختتامیه 283 واحد مسکونی مددجویی و 1250 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به استقبال یک رویداد بزرگ فرهنگی می رویم که آن برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 10 هزار شهید عشایر است که به میزبانی مردم فهیم، قیور و شهید پرور این استان برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج عشایری کشور افزود: چهارمحال و بختیاری استقبال خوبی برای میزبانی از کنگره ملی بزرگداشت 10 هزار شهید عشایر داشتند و این توفیق نیز شامل حال این استان شد که در راستای این کنگره رویکردی تعریف شد و آن خدمات رسانی به محرومان و کمک های مومنانه است که از سال 1398 اقدامات قابل قبولی در این خصوص در سازمان بسیج عشایری انجام شد.

وی ادامه داد: امروز در استان های عشایرنشین به مناسبت میلام امام حسن(ع) پویش یا امام حسن مجتبی داشتیم که در بیشتر مناطق عشایرنشین درحال اجرا است و کمک هایی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی داشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 250هزار بسته کمک مومنانه میان عشایر کشور

توزیع 250هزار بسته کمک مومنانه میان عشایر کشور