مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-17اقتصادي

کاهش 27 درصدی صید ماهی استخوانی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود نیک پور معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید ماهی استخوانی در گیلان تا 27 فروردین ادامه داشته است، اظهار کرد: به دلیل شرایط زیست محیطی صیادان گیلانی درخواست تمدید مهلت  فصل صید به دلیل زیاد بودن روزهایی با شرایط جوی نامناسب را داشتند به این منظور مهلت فصل صید تا 27 فروردین تمدید شده بود.

وی با اشاره به صید بیش از یک هزار ماهی استخوانی در گیلان افزود: بر اساس آمار از ابتدای آغاز فصل صید تا 20 فروردین یک هزار و  580 تن انواع ماهیان استخوانی توسط صیادان  گیلانی در دریای خزر صید شده است.

به گفته معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گیلان، 881 تن از ماهیان استخوانی صید شده از نوع ماهی سفید بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش  27 درصدی مواجه بوده است.

نیک پور با تأکید بر لزوم توجه به صید انواع ماهیان استخوانی توسط صیادان گیلانی بیان کرد: تاکنون 20 هزار و 307 بار پره کشی توسط 47 پره صیادی در گیلان انجام شده و در این مدت 651 تن ماهی کفال و 48 تن سایر گونه ها نظیر کپور توسط صیادان گیلانی صید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 27 درصدی صید ماهی استخوانی در گیلان

کاهش 27 درصدی صید ماهی استخوانی در گیلان