مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-17سياسي

استفاده از ظرفیت اقتصاد فرهنگی برای مهار مهاجرت از روستا به شهر


رییس جهاددانشگاهی فارس خواستار ارائه ظرفیت های اقتصاد فرهنگی استان به روستاها و بهره گیری از این ظرفیت ها با هدف مهار مهاجرت از روستا به شهر شد.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس خواستار ارائه ظرفیت های اقتصاد فرهنگی استان به روستاها و بهره گیری از این ظرفیت ها با هدف مهار مهاجرت از روستا به شهر شد.

دکتر مظاهر بابایی یکشنبه 28 فروردین در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان فارس، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در این مجموعه طی سال های اخیر، بیان کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) فعل توانستن را صرف کرده است.

او همچنین با اشاره به خدمات جهاددانشگاهی طی چهار دهه فعالیت، افزود: این نهاد انقلابی با رویکرد فرهنگی فعالیت خود را در سال 59 به دستور امام(ره) آغاز کرد.

رییس جهاددانشگاهی فارس، وجود سه خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سینا پرس در بخش فرهنگی، ارائه پژوهش های کاربردی، ارائه خدمات تخصصی به اقشار مختلف در مراکز مشاوره، آزمایشگاه تشخیص طبی، درمانگاه تخصصی و.

بخشی از قابلیت های این مجموعه در استان برشمرد و به مرکز اتاف تحت عنوان ارزیابی پروژه ها پیش از اجرا اشاره و عنوان کرد: حدود دو سال است که این مهم در استان آغاز و با استقبال خوبی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اقتصاد فرهنگی برای مهار مهاجرت از روستا به شهر

استفاده از ظرفیت اقتصاد فرهنگی برای مهار مهاجرت از روستا به شهر