مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-17سياسي

تلاش رادیو برای تغییر محتوای آنتن/تمرکز بر ساخت مستند رادیویی


با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند، نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی با نام «پژواک» در اردیبهشت سال 1401 برگزار می شود.

- با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند، نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی با نام پژواک در اردیبهشت سال 1401 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس رجب سلمانی، دبیر نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، ایده اصلی این جشنواره را از سوی معاون صدا دانست و گفت: حسب نظر علی بخشی زاده، معاون صدا، رادیو موظف شد در سال جدید فضای متفاوتی به محتوای ارائه شده روی آنتن ببخشد که موضوع مستند رادیویی از مهمترین بخش های این فصول بود.

وی مستند رادیویی را بخش مغفول مانده در رسانه شنیداری رادیو دانست و گفت: به دلیل تخصصی بودن این حوزه، سخت بودن تولید مستند، هزینه های بالای پیش تولید و برآورد اندک، تولید مستند در شبکه های رادیویی کمتر مورد توجه قرار می گیرد و ما با معدود مستندهایی روبه رو هستیم که مخاطب آن ها را به یاد داشته باشد.

از این رو معاونت صدا تصمیم گرفت با احیای این جایگاه، ساختار مستند رادیویی را ارتقاء دهد تا در آینده، شبکه های رادیویی معاونت صدا متناسب با ماموریت خود و مخاطب هدف خود به آموزش این قبیل برنامه ها توجه بیش تری نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رادیو برای تغییر محتوای آنتن/تمرکز بر ساخت مستند رادیویی

تلاش رادیو برای تغییر محتوای آنتن/تمرکز بر ساخت مستند رادیویی