مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-17سياسي

تامین جهیزیه و ازدواج آسان در چهارمحال و بختیاری باید سامان داده شود


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لازم است موضوع تامین جهیزیه و ازدواج آسان در چهارمحال و بختیاری سامان داده شود که در این راستا مقرر است قرارگاه امام حسن(ع) 150 هزار جهیزیه تامین کند که .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لازم است موضوع تامین جهیزیه و ازدواج آسان در چهارمحال و بختیاری سامان داده شود که در این راستا مقرر است قرارگاه امام حسن(ع) 150 هزار جهیزیه تامین کند که این استان نیز دارای سهم مشخص از این میزان جهیزیه است.

سردار سید ضیاءالدین حزنی 28 فروردین ماه در آیین اختتامیه احداث 283 واحد مسکونی مددجویی و 1250 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروزه سپاه پاسداران در تمامی حوزه ها مانند نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوافضا، قدس و.

در هر منطقه ای که حضور پیدا می کند، علاوه بر انجام مسئولیت ها و وظایف خود باید در راستای محرومیت زدایی نیز تلاش کند، سپاه های استانی نیز در استان ها، مسئولیت این امر را برعهده دارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه افزود: در چهارمحال و بختیاری 1886 پروژه عمرانی اعم از ساخت مساجد، گلزار شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین جهیزیه و ازدواج آسان در چهارمحال و بختیاری باید سامان داده شود

تامین جهیزیه و ازدواج آسان در چهارمحال و بختیاری باید سامان داده شود