مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-17سياسي

برگزاری پویش «نذر رهایی» برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در زنجان


مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان از برگزاری پویش «نذر رهایی» برای آزاد سازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی باقری، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اقدام به برگزاری پویش نذر رهایی برای آزاد سازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد کرده است.

مسؤول بسیج حقوقدانان استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته بسیج حقوقدانان استان زنجان اقدام به آزادسازی 95نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نموده است، افزود: سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان به همراه سازمان های بسیج جامعه زنان و بسیج مهندسین صنعتی استان اقدام به برگزاری این پویش کرده است.

باقری با بیان اینکه زندانی بودن بسیاری از افرادی که مرتکب جرایم غیر عمد مالی شده اند ممکن است تبعات و آسیب های اجتماعی زیادی را به دنبال داشته باشد، افزود: از این رو بسیج حقوقدانان در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد توجه ویژه ای داشته تا بتواند باری از دوش جامعه و کاهش آسیب ها به ویژه آسیب های اجتماعی بردارد.

وی  یادآور شد: علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6273817010083966 نزد بانک سپه (انصار سابق) به نام گروه جهادی شهید محسن حججی واری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «نذر رهایی» برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در زنجان

برگزاری پویش «نذر رهایی» برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در زنجان