مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-17دانش

ابلاغ اقدامات لازم برای حضوری شدن فعالیت آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس


اقدامات لازم برای حضوری شدن فعالیت آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه تربیت مدرس اقدامات لازم برای حضوری شدن فعالیت آموزشی را ابلاغ کرد.

ثبت درخواست حذف درس/ترم، در بخش انتخاب واحد خارج از بازه پیشخوان سامانه گلستان صرفاً از تاریخ 19 اردیبهشت تا 22 اردیبهشت پس از درخواست دانشجو و تایید مدیر گروه، توسط آموزش دانشکده ها امکان پذیر است.

  کنترل واکسیناسیون دانشجویان توسط آموزش دانشکده ها طبق دستورالعمل معاونت دانشجویی و بر اساس پردازش اطلاعات جامع دانشجو و استعلام واکسیناسیون دانشجویان انجام شود؛ در این زمینه دسترسی لازم به معاون آموزشی، رییس اداره آموزش و مدیران گروه های هر دانشکده تخصیص یافته است.

  آماده سازی کلاس ها به منظور حضور دانشجویان، منطبق با برنامه دروس و زمانبندی برگزاری کلاس های اعلامی گروه های آموزشی برای نیمسال دوم 1401-1400 و نیز بر اساس شیوه نامه های بهداشتی شرایط کرونا صورت می گیرد.

برگزاری کلاس به شیوه ترکیبی، صرفاً برای معدود دانشجویانی (از جمله دانشجویان بین الملل و دانشجویان دارای مشکلات پزشکی، در مدت بسیار محدود) که به دلایل موجه امکان حضور فیزیکی در کلاس درس را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اقدامات لازم برای حضوری شدن فعالیت آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس

ابلاغ اقدامات لازم برای حضوری شدن فعالیت آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس