مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-17فرهنگي

جوان استان فارسی چهل زندانی را آزاد کرد


یک جوان استان فارسی طی3 سال موفق شد چهل زندانی را از زندان های فارس آزاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: این جوان در اواخر سال 1397 با مراجعه به این انجمن اذعان داشت که براساس نیت قبلی قصد دارم 40 نفر زندانی که در توان بضاعتم باشد آزاد نمایم و این انجمن با همکاری اداره کل زندانهای فارس این خواسته جوان نیک اندیش را ظرف سه سال عملیاتی کرد.

محمود قربانی افزود: این جوان از ایام کودکی با دیدن سریال و فیلم های مناسبتی پخش شده در ماه های حرام و صفر که در آن فرد خیری برای رضای خدا زندانی آزاد میکرده، انگیزه اینکار در دلش ایجاد گردیده و بعد از مدتها که شرایط مالی مساعد آن برایش فراهم آمده در این امر خیرخواهانه شرکت نموده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار داشت: برخلاف تصور عموم که شاید برای آزاد کردن فرد زندانی می بایست مبالغ بالا اعطا شود تا یک زندانی از زندان آزاد گردد، اما این چنین نیست و با مبالغ پایین هم می شود زندانی آزاد نمود و یا در آزاد کردن زندانیان سهیم شد.

  وی یادآور شد: این هم استانی با کنار گذاشتن ماهانه مقداری از حقوق خود جهت این امر خیر، همکاری خود را با انجمن آغاز نمود و در این دوره سه ساله بالاترین مبلغ پرداختی ایشان بابت ازادی یک فرد زندانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان استان فارسی چهل زندانی را آزاد کرد

جوان استان فارسی چهل زندانی را آزاد کرد