مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-17سياسي

نامزدهای چهره هنر انقلاب در استان بوشهر معرفی شدند


51 نامزد چهره هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان بوشهر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فاصله مردم و جامعه یادآور شد: در دو سال گذشته فعالیت های هنری تعطیل و آسیب جدی به هنرمندان وارد شد و به همین دلیل فاصله ی جدی بین مردم و هنر ایجاد شد که باید آن را جبران کرد.

پارسایی فر افزود: با توجه به شیوع کرونا و تشویق و حمایت های دستگاه های فرهنگی جهت تولیدات آثار هنری، دبیرخانه در حوزه هنری استان بوشهر به صورت مداوم فعالیت هنرمندان در عرصه ملی و بین المللی را رصد و شناسایی نمود.

رییس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به معیارهای چهره هنر انقلاب خاطرنشان کرد: سوابق فردی هنرمند، پرمخاطب بودن اثر از شاخص های در انتخاب معرفی هنرمند برتر هنر انقلاب استان است، همچنین خود شخص باید یک وجهه و شخصیت متناسب با شانیت هنر انقلاب و تأثیر جدی در امر آموزش هنر به نسل جوان داشته باشد.

وی گفت: آثار انتخابی در رویداد هنر انقلاب باید تولیدی در عرصه جامعه جریان سازی و فرهنگ سازی متناسب باهنر انقلاب حداقل در سطح استان ایجاد کرده باشد، اثر شاخص هنر انقلاب باید نسب به اتفاق های که در سطح جامعه، کشور و یا در عرصه بین الملل رخ داده بتواند یک عکس العمل و واکنش داشته باشد، دریافت جوایز و مقام های ملی و بین المللی در انتخاب آن چهره مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای چهره هنر انقلاب در استان بوشهر معرفی شدند

نامزدهای چهره هنر انقلاب در استان بوشهر معرفی شدند