مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-17سياسي

برگزاری پنجمین مسابقه دانش آموزی نور با نام ابوریحان بیرونی/آخرین مهلت ارسال آثار


پنجمین مسابقه بین المللی دانش آموزی نور به همت بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به نام دانشمند بزرگ جهان اسلام ابوریحان بیرونی برگزار می شود؛ - پنجمین مسابقه بین المللی دانش آموزی نور به همت بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به نام دانشمند بزرگ جهان اسلام ابوریحان بیرونی برگزار می شود؛ این دوره از مسابقه شامل ساخت فیلم های 60 ثانیه ای در دو محور علمی عمومی و ویژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حازم فریپور، دبیر پنجمین مسابقه بین المللی دانش آموزی نور، با اشاره به برگزاری ادوار گذشته این رویداد با موضوع ساخت فیلم های علمی و آموزشی 60 ثانیه ای اظهار کرد: مسابقه بین المللی دانش آموزی نور اولین فعالیت در حوزه دانش آموزی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و با هدف امیدبخشی، هویت سازی و ترویج علم در میان نوجوانان هر ساله و با گرامیداشت نام یکی از چهره های برجسته علم و فناوری جهان اسلام در سطح بین المللی برگزار می شود.

وی گفت: در چهار دوره گذشته بیش از 16 هزار دانش آموز از 11 کشور ایران، مراکش، الجزایر، مالزی، هند، ترکیه، عراق، تانزانیا، تونس، پاکستان و افغانستان در این رویداد شرکت داشته اند.

فریپور با اشاره به نامگذاری پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور به نام دانشمند و ریاضیدان بزرگ اسلام ابوریحان بیرونی، افزود: این دوره از مسابقه با حمایت های معاونت علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین مسابقه دانش آموزی نور با نام ابوریحان بیرونی/آخرین مهلت ارسال آثار

برگزاری پنجمین مسابقه دانش آموزی نور با نام ابوریحان بیرونی/آخرین مهلت ارسال آثار