مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-17بين الملل

آمریکا باید هزینه از دست دادن گاز روسیه را به فرانسه بپردازد


نامزد ریاست جمهوری فرانسه می گوید اگر اتحادیه اروپا واردات انرژی روسیه را ممنوع کند، هزینه ها کشورهای عضو این اتحادیه افزایش خواهد یافت.

- ، مارین لوپن، کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه در مصاحبه ای گفت که اگر اتحادیه اروپا واردات حامل های انرژی روسیه را ممنوع کند، ایالات متحده باید خسارت افزایش هزینه های انرژی را به فرانسه بپردازد.

لوپن با اشاره به اینکه واشنگتن اتحادیه اروپا را برای تحریم حامل های انرژی روسیه تحت فشار قرار داده است، گفت: آمریکایی ها گاز مایع را به ما می فروشند و از آن سود می برند، باید به عنوان غرامت برای اعمال تحریم های ضد روسی پول افزایش هزینه های انرژی را به فرانسه منتقل کنند.

این اتحادیه پس از آغاز عملیات نظامی مسکو علیه اوکراین، تحریم های متعددی را علیه روسیه اعمال کرد.

این عملیات به طور گسترده توسط بسیاری از کشورهای غربی مورد انتقاد قرار گرفته است، اما شاید هیچکدام صریح تر از ایالات متحده خواستار اعمال تحریم ها نبوده اند.

به گفته لوپن، اگر واشنگتن موفق شود واردات گاز روسیه به اتحادیه اروپا را متوقف کند، هزینه های سوخت به طرز باورنکردنی برای فرانسوی ها گران تمام خواهد شد؛ با این حال، او معتقد است که غول های سوخت آمریکایی اهمیت چندانی به مردم عادی فرانسوی و مشکلات آنها نمی دهند و فقط به تجارت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید هزینه از دست دادن گاز روسیه را به فرانسه بپردازد

آمریکا باید هزینه از دست دادن گاز روسیه را به فرانسه بپردازد